zondag 19 oktober 2014

Autumn Greetings

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer eens een herfstkaartje zien, natuurlijk weer gemaakt met die schitterende stencils van Noor! Design.


Ik heb voor deze kaart weer de mooie rand met paddenstoelen 6002/0317 gebruikt. Ook de grote paddenstoel en het herfstblad 6002/0333 past hier mooi bij.
De leuke varen blaadjes 6002/0331 zitten verwerkt achter de paddenstoelen.


 De rand heb ik 3 gestanst. 1 x met anjerwit, 1 x meer met het designpapier en 1 x met groen. Alles geknipt en zo krijg je net echte paddestoelen.
Achter de paddenstoelen heb ik ook nog een mooie rand 6002/0363 verwerkt.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag vandaag,

Liefs Ineke

1 opmerking:

  1. Heel mooi Ineke, ook het plaatje past er mooi bij en alles in de mooie herfst kleuren.....wat is de herfst toch mooi!!

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen