zondag 6 april 2014

Even romantisch

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik gemaakt heb met mooie mallen van JoyCrafts.


I Het lieve plaatje is van Pion en rondom het plaatje heb ik de mooie vlindermal 6002/0322 gebruikt.


De leuke blaadjes komen van een floral flourishes 6003/0037 en de leuke bloemetjes komen van een oudere mal 6002/0024.



De 2 kleine vlinders horen bij de ronde vlindermal 6002/0322. De brads zijn ook van JoyCrafts 6030/0005.

Ik ben weer benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag vandaag en veel liefs toe.


Liefs Ineke

2 opmerkingen:

  1. We vinden hem weer heel mooi Ineke, alles klopt papier plaatje en kleuren erg mooi allemaal!

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Joke,

    Nog een fijne zondag en veel liefs xxx Ineke

    BeantwoordenVerwijderen