zondag 23 maart 2014

Lentekleurtjes

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien. Ik heb gekozen voor frisse kleuren, gewoon zo mooi om te gebruiken en het lijkt gelijk op heerlijk voorjaar.


Ik heb voor deze kaart allemaal mooie mallen van JoyCrafts gebruikt.





De werkwijze van de kaart is als volgt:

* Snijd een kaart van 14 x 28 cm uit groen
* Ril deze op 14 cm, 17 cm, 20 cm en 26 cm
* Vouw deze in model
* Snijd geel van 13,6 x 13,6 cm
* Mat deze op de groene kaart
* Snijd een strook groen van 6,4 x 14 cm
* Mat hierop een strook geel van 6 x 14 cm, die je eerst met een embossingmal hebt geembost
* Plak wat bloemetjes lint over de strook
* Snijd en embos de mallen en werk je kaart af 


Ik heb voor deze kaart de volgende mallen gebruikt:

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen.




Liefs Ineke

1 opmerking:

  1. Wat een mooi kaartje met mooie zomerse kleuren, erg gewaagt maar heel mooi.

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen