maandag 12 augustus 2013

Zwanger!

Goedemorgen allemaal,

Hier ben ik met een zwangerschapskaartje wat ik deze week heb gemaakt!
En het leukste is nog dat het ons kleinkind word!!!!!

Het is de Magnolia Mother To Be Tilda van de Princes & Princesses collection 2012
De spelbinder is S4 356
En vintage border 6002/0162

Ingekleurd met Distress en ik heb er Frantage op gedaan

                                                          Dit is een kopie van de echo (van ons kleinkind)

Ik heb omdat ze een boot hebben een anker en een stuurrad op gedaan
 ( dan kan het anker uit en het roer om)
en de swirls van 6002/0258

Binnenin de tekst op een uitdraai van mal 6002/0147
Bedankt voor het kijken en ik wens jullie nog een hele fijne dag.

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Joke, en wauw wat een schitterende kaart heb je gemaakt, ik vind hem helemaal super. Een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Joke, wat fijn dat jullie weer opa en oma worden!

    ik ben net terug van vakantie en zie heel veel mooie kaarten op je blog maar op dit fantastische nieuws moest ik echt even reageren.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen