zaterdag 18 mei 2013

Koning en Koningin

Hoi allemaal,

Met de open up stencil van de kerk 6003/2002, die aan het eind van deze maand uit komen heb ik een herinnering kaart gemaakt van onze nieuwe Koning Willem Alexander en Koningin Maxima, die op 30 april ingehuldigd is.
Ik heb de open up uit koningsblauw laser papier gemaakt 8011/0407, dit is leuk papier, want er zit een leuk glinstertje in, wat je ook goed kan zien op de 2e foto.
De basis heb ik gemaakt met oranje spiegelkarton 8011/0428
Ook de swirls van Lin en lene 1201/0063 heb ik uit oranje spiegelkarton gestanst en de hoek 1201/0039 uit het koningsblauwe laser karton.
Ik heb verder vintage papier gebruikt, omdat op de staatsie foto, ook de vintage sfeer uitkomt, met de mooie kleding van ons Koningspaar.
De bloemen heb ik weer zelf gemaakt met stencil 6002/0160 , nat gemaakt, in elkaar gefrommeld en je heb een schitterende bloem.

Liefs Anke







Geen opmerkingen:

Een reactie posten