dinsdag 26 maart 2013

Oproepje!!!!!

Vandaag heb ik eens heel iets anders!
Ik doe een oproep voor heren kaarten.
Bij ons in het bejaardenhuis komen ze heren kaarten te kort vandaar deze oproep.
Jullie kunnen meedoen door een heren kaart te sturen naar;

Joke Smits
't Vaartje 52
5165NB Waspik
Je doet er een post-it briefje in met je naam en adres gegevens in de kaart( dus niet erin schrijven), dan laat ik uit de inzendingen er een mooie uit zoeken en die krijgt dan een labelmal 6002/00143 thuisgestuurd
Ik hoop op heel veel inzendingen, we sluiten deze oproep 12 april, dan heb ik het weekend om te laten kiezen en komt de mal na het weekend naar de winnaar!!
Ik wens jullie nog een fijne dag en succes met het maken van een heren kaart!


2 opmerkingen:

  1. Dat is niet zo'n makkelijke opdracht.
    Maar we gaan ons best doen.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kaartje is onderweg naar je, zie: http://anreda.blogspot.nl/2013/04/boat-load-of-hapiness.html

    Spannend hoor, zo'n mooie mal :) Wie wil die nou niet winnen...

    Bedankt voor de kans !

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen