woensdag 13 februari 2013

Harmonicaboekje



Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een Harmonicaboekje zien van MDF. 

Ik heb voor dit boekje verschillende mooie mallen van JoyCrafts/Noor! Design gebruikt.


Ik heb de vintage plaatjes in een lijstje gezet met malletjes van Lin en Lene 1201-0011 en heb de mooie floral flourishes 6002/0156 gebruikt om de mooie bloemen te maken.


De mooie blaadjes achter de bloemen komen van floral flourishes 6003/0001. De bloemetjes op het midden van het harmonicaboekje komen van floral flourishes 6003/0024.


De grote vlinders zijn gemaakt met floral flourishes 6003/0023. Ook heb ik achter de bloemen aan de buiten kanten van het harmonicaboekje twee stukjes van stencil 6002/0149 gestoken.
In het midden zit nog de mooie swirl 6002/0162.


Ik ben benieuwd wat jullie van dit harmonica boekje vinden
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen.

Groetjes van Ineke



2 opmerkingen:

  1. Hallo Ineke, wat is het toch een schitterende creatie, ook leuk als fotolijstje met echte foto's.

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen