woensdag 20 februari 2013

Dikke Kroel



Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien.


 Ik heb verschillende mallen van JoyCrafts/Noor! Design gebruikt.
Allereerst de nieuwe vlaggenstans 6003/0028 die deze week in de winkels te koop komt met het mooie alfabet 6002/0140.

Ook de tekst is helemaal nieuw 6410/0013. Achter de tekst heb ik een vintage flourishes 6003/0030 gebruikt. Achter de mooie bloem 6002/0156 heb ik ook een vintage flourishes 6003/0032 gebruikt.
De mooie hoek 6002/0136 blijf ik zo mooi vinden en daarom gebruik ik hem erg graag.

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag en veel liefs toe.

Groetjes Ineke

4 opmerkingen:

  1. WOW..Ineke,
    Wat een prachtig kaartje is dit, heel mooi ingekleurd en super afgewerkt..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het een prachtige kaart Ineke,en wat zijn het toch ook weer mooie nieuwe producten hé?

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart Ineke!!!!!
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een beauty Ineke en die leuke teksten doen het ook leuk. Gr. anja

    BeantwoordenVerwijderen