zondag 27 januari 2013

Babies are a blessing



Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaart te laten zien. Het is deze keer een babykaart geworden met allemaal mooie stencils van JoyCrafts.

Ik heb allereerst de mooie doiley van Noor! Design 6003/1004 gebruikt. Deze heb ik met kraftpaper nog een keer uitgestanst en heb de buitenrand weggesneden en in het midden van de doiley geplakt.

De hoekjes zijn van 6002/0136 en de ooievaar is een oudere cutting en embossingmal van JoyCrafts 6002/0073. Midden in de doiley heb ik nog een nestje van Lin en Lene design gebruikt 1201/0020.

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Groetjes van Ineke



4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Ineke en net nu je weer oma bent geworden van een kleindochter, gefeliciteerd.

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Joke, ik had deze kaart al ingepland niet wetende dat het al zou gebeuren. Onze dochter was 12 februari uitgerekend maar Romee kwam 2,5 week eerder. Maar zo mooi weer.

      Heel veel liefs Ineke

      Verwijderen