zondag 18 november 2012

Doosjes met Lin en Lene


Hallo allemaal, 

Vandaag laat ik jullie 2 doosjes zien die ik gemaakt heb met Lin en Lene stencils.


Ik heb voor de onder- en bovenkant Lin en Lene stencil 1201/0003 gebruikt. 


Voor het roze doosje heb ik achtergrond mal 1201/0007 gebruikt en bij het doosje van kraft paper de puzzelstukjes 1201/0043.

 Verder heb ik de mooie floral flourishes 6003/0001 gebruikt. Wat plakparels, bloemen, roosjes en tule en je krijgt een heel leuk doosje, waar je geld, bonbons of iets anders in kunt doen.


Werkwijze:

Je snijdt en embost 2x de mal met het papier naar keuze, dan embos je de bovenkant met een achtergrond mal. Je snijdt 2 stroken van 3,5 cm x 30 cm. Deze ril je in de lengte op 0,5 cm.
Dan draai je de stroken om.

Let op!

De ene strook ril je op 6, 14, 20 en 28 cm. Je snijdt wat schuine puntjes weg bij de rillijn zodat je het in elkaar kunt vouwen. Een klein stukje houdt je over en gebruik je als plakrand.
De andere strook ril je op 5.9, 13.8, 19.7 en 27.6 cm. Verder doe je hetzelfde als met de andere strook. Je zult zien dan passen ze in elkaar.

Ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als ik om zo'n mooi klein doosje te maken. 

Ik wens jullie allemaal een fijne dag.

Groetjes Ineke

1 opmerking: